een wereldprimeur: een nieuwe trike

Plaats reactie
Gebruikersavatar
limbotriker
Berichten: 1215
Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:41 am
Locatie: Voerendaal

een wereldprimeur: een nieuwe trike

Bericht door limbotriker » zo dec 26, 2010 6:22 pm

Vandaag zijn wij, op uitnodiging, naar Boss Trikes in Weert gegaan voor de pre-presentatie van hun nieuwste trike
En wat voor een, hij ziet er werkelijk heel mooi uit en dat was de menig van alle aanwezigen.
Als je hem ziet, zie je onmiskenbaar de bekende Boss lijnen. op de foto's is hij mooi maar in werkelijkheid een plaatje om te zien.
Boss heeft zijn nieuwste creatie de type aanduiding TT3 meegegeven
Deze trike is op basis van de bekende Ford 1600 motor en dat is dezelfde motor als in de Rewaco RF-1
Persoonlijk vind ik hem stukken beter uitzien dan een RF-1 vooral de open indrukwekkende achterkant. Op de achterkant kan ook bagage mee genomen worden.
Wat er voor geluid uit komt met die 4 pijpen weet ik niet maar ik denk genoeg.
Volgend insiders moet hij bloedsnel zijn met meer dan genoeg vermogen.
De eerste Trike zal vermoedelijk in mei 2011 al leverbaar zijn. Hij zal dan waarschijnlijk ook het middelpunt zijn op hun jaarlijkse open dag.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Boss trikes heeft iedereen prettig verrast met deze bijzonder mooie aanwinst.
WACHT tot het rode licht gedoofd is er kan nog een trike aan komen

Trikerz
Berichten: 35
Lid geworden op: wo feb 18, 2009 6:35 pm

Ook wij waren er ;-)

Bericht door Trikerz » ma dec 27, 2010 10:57 am

Laatst gewijzigd door Trikerz op vr mar 18, 2011 9:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Snowdog
Berichten: 175
Lid geworden op: di okt 21, 2008 8:19 pm

Bericht door Snowdog » ma dec 27, 2010 10:57 am

Jammer dat zo,n presentatie alleen voor genodigden was :?: :?: .


Dat ben ik van andere trike fabrikanten niet gewend , daar is iedereen welkom .

Gr Ron .
Laatst gewijzigd door Snowdog op ma dec 27, 2010 11:00 am, 2 keer totaal gewijzigd.

Trikerz
Berichten: 35
Lid geworden op: wo feb 18, 2009 6:35 pm

Bericht door Trikerz » ma dec 27, 2010 10:59 am

Snowdog schreef:Jammer dat zo,n presentatie alleen voor genodigden was :?: :?: .

Dat ben ik van andere trike fabrikanten niet gewend , daar is iedereen welkom .

Gr Ron .
Dacht dat je skiën was!!! :roll:

Gebruikersavatar
limbotriker
Berichten: 1215
Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:41 am
Locatie: Voerendaal

Bericht door limbotriker » ma dec 27, 2010 11:17 am

Snowdog schreef:Jammer dat zo,n presentatie alleen voor genodigden was :?: :?: .
Dat ben ik van andere trike fabrikanten niet gewend , daar is iedereen welkom .

Gr Ron .
Hallo Ron
Daarom was het ook een Pre-presentatie, de grote publiekspresentatie (ik denk tjdens hun jaarlijkse open dag) zal er nog wel aankomen, misschien mag jij dan ook komen. :lol:
En Ron, er een bestellen kun je ook vanaf de foto's. :wink:

groeten Cor
WACHT tot het rode licht gedoofd is er kan nog een trike aan komen

Gebruikersavatar
RF1-Triker
Berichten: 37
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 6:08 pm
Locatie: Sint-Oedenrode

Bericht door RF1-Triker » ma dec 27, 2010 3:48 pm

Mooier dan de Rewaco RF1???

Smaken verschillen, maar ik ben het in ieder geval op dat punt niet met je eens. Hij ziet er wel leuk uit.
FEEL FREE, TRIKE SAVE
"No Child Should Live in Fear"

Gebruikersavatar
Bald Eagle
Berichten: 75
Lid geworden op: vr okt 09, 2009 2:52 pm
Locatie: Naast de buren

Bericht door Bald Eagle » ma dec 27, 2010 4:09 pm

Vindt de trike wel wat hebben, maar als je het aan mij vraagt en dat doet natuurlijk niemand dus zeg ik het maar uit mezelf, het lijkt mij een kruising tussen een Rewaco en Courage met een Boss logo. :oops:

Trikerz
Berichten: 35
Lid geworden op: wo feb 18, 2009 6:35 pm

Bericht door Trikerz » ma dec 27, 2010 7:18 pm

Bald Eagle schreef:Vindt de trike wel wat hebben, maar als je het aan mij vraagt en dat doet natuurlijk niemand dus zeg ik het maar uit mezelf, het lijkt mij een kruising tussen een Rewaco en Courage met een Boss logo. :oops:
Enkele details: dikkere en langere voorvork, de benzinnetank die gedemonteerd moet worden om de carrosserie naar boven te zetten, nog steeds ronde banden vooraan, de electronica die bij elke Ford dealer kan gecontroleerd worden, de zeer grote en zware (maar mooie) bagagdedrager achteraan, de slecht geplaatste/niet afgeschermde uitlaat (bagage gaat gloeiend heet worden in file), de zeer mooie electronische wijzers van het dashboard, de richtprijs (32.000) die volgens ons wat duur is voor een standaard zonder extra's dus zonder het stuur, de velgen en de sidebars zoals op de foto's, de motor idem van de Rewaco RF1 maar teruggebracht tot 100PK.

Vindt het een ZEER mooie trike, zeer goed alternatief voor de RF1.
Allicht technisch beter afgewerkt en betrouwbaarder. Alhoewel hij zich nog moet bewijzen en er nog kinderziektes kunnen inzitten (slecht geplaatste onderdelen, ophanging,...) maar dat zal de toekomst en vele kilometers moeten uitwijzen. In ieder geval, moest ik nu een nieuwe (kunnen) kopen denk ik dat je, ook wegens de service, beter met een TT3 bent.
Nog even terugkomen over die bagagedrager (is eigenlijk bumper tegelijk); daar kan al eens een wagen een duwtje tegen geven, bij een RF1 is die direct total los. (Nog een reden meer om voor de TT3 te gaan.)

Groeten, Pierre
Laatst gewijzigd door Trikerz op vr mar 18, 2011 9:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie