Low Rider versus Fighter

Plaats reactie
NOP-trikers
Berichten: 72
Lid geworden op: di okt 07, 2008 5:59 pm

Low Rider versus Fighter

Bericht door NOP-trikers » za jul 23, 2011 4:15 pm

Hallo trike vrienden en vriendinnen
Onlangs verruilden wij onze trouwe Low Rider voor een Sterke Fighter
Wij bedanken onze trouwe Low Rider voor de 4 trouwe dienstjaren, met daarin de mooie reizen naar Tsjechie, Duitsland Frankrijk Zwitserland en de vele Thuisritten en Moezeltochten met de club
OP al die reizen heeft deze trike niet een keer verstek laten gaan, het 1600 blokje heeft niet een keer een misse klap gegeven.
Deze trike zal ongetwijfeld nog wel vele jaren onverwoed door blijven gaan, maar ja.... de oude liefde was toch wel de fighter.
Van deze trike vewachten we dezelfde inzet en toewijding
Hij moet bereid zijn alles te geven en zal erachter komen dat wij vele kilometers maken ( al zal dat wel sneller gaan.

De fighter staat al afgebeeld in het smoelenboek
Binnenkort hopen we jullie natuurlijk weer te treffen bij een rit of andere gelegenheid

Groeten Roelof en Bea :D :D :D :D

Gebruikersavatar
Teun Rietkerk
Berichten: 68
Lid geworden op: di okt 07, 2008 9:52 pm
Locatie: Heerenveen

Bericht door Teun Rietkerk » za jul 23, 2011 9:43 pm

Hallo Noppers,

Zie net op het smoelenboek jullie prachtige nieuwe aanwinst. Gefeliciteerd, ziet er super uit. Veel veilige kms. :) :)

Nu nog eens trike weer dan kunnen we de weg weer op, want het is nu bar en boos. :evil: :evil:

Als het klimaat echt zo drastisch verandert ruil ik mijn trike maar in voor een cabrio, dan zit ik in ieder geval binnen 7 seconden weer droog. :( :(
Groeten Teun


Live to ride, ride to live

Gebruikersavatar
limbotriker
Berichten: 1215
Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:41 am
Locatie: Voerendaal

Bericht door limbotriker » zo jul 24, 2011 8:58 am

Hallo Noppers

Wij feliciteren jullie met deze mooie rooie aanwinst en hopen dat jullie er zeer veel mooie en veilige kilometers mee zullen maken.
nog even en we kunnen de clubnaam omdopen tot de Trikers Fighter Club

Groeten uit het zeiknatte zuiden van de Limbotrikers
Cor en Henny
WACHT tot het rode licht gedoofd is er kan nog een trike aan komen

NOP-trikers
Berichten: 72
Lid geworden op: di okt 07, 2008 5:59 pm

Bericht door NOP-trikers » zo jul 24, 2011 6:34 pm

Teun Rietkerk schreef:Hallo Noppers,

Zie net op het smoelenboek jullie prachtige nieuwe aanwinst. Gefeliciteerd, ziet er super uit. Veel veilige kms. :) :)

Nu nog eens trike weer dan kunnen we de weg weer op, want het is nu bar en boos. :evil: :evil:

Als het klimaat echt zo drastisch verandert ruil ik mijn trike maar in voor een cabrio, dan zit ik in ieder geval binnen 7 seconden weer droog. :( :(
kan ook een erg lange 7 minuten worden ! :D

NOP-trikers
Berichten: 72
Lid geworden op: di okt 07, 2008 5:59 pm

Bericht door NOP-trikers » zo jul 24, 2011 6:56 pm

limbotriker schreef:Hallo Noppers

Wij feliciteren jullie met deze mooie rooie aanwinst en hopen dat jullie er zeer veel mooie en veilige kilometers mee zullen maken.
nog even en we kunnen de clubnaam omdopen tot de Trikers Fighter Club

Groeten uit het zeiknatte zuiden van de Limbotrikers
Cor en Henny
Ja, eindelijk bij jullie eens hetzelfde weer als bij ons, komt bijna nooit voor !! :?

Plaats reactie