triketocht visueel gehandicapten 23 juni 2012

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bob van Duist
Site Admin
Berichten: 200
Lid geworden op: ma okt 06, 2008 7:02 pm
Locatie: Anna Paulowna
Contacteer:

triketocht visueel gehandicapten 23 juni 2012

Bericht door Bob van Duist » zo mei 06, 2012 6:29 pm

Beste Trikers,
Wat is er aan de hand?
Mijn naam is Carla Schaad. Ik ben blind en ben een ondernemende dame. Zo begon mijn verhaal. Na verschillende uitdagingen zoals parachutespringen, autorijden en wildwatervaren ben ik nu toe aan een nieuwe uitdaging. Echter leek het me erg leuk om andere blinden en slechtzienden mee te laten genieten in mijn komend avontuur. Het gaat om totaal 35 blinden en slechtzienden, waarvan de jongste een jongetje van zeven en de oudste een dame van 82 jaar is. Omdat alle deelnemers uit het hele land komen vond ik dat ik ze niet alleen voor de tocht kon uitnodigen, maar tevens moest ik voor iedereen ook voor een natje en een droogje zorgen. Dus ben ik de boer op gegaan en heb voor 75 mensen de gehele dag verzorgd gekregen. Maar! We zijn er niet in geslaagd om voor 12 mei a.s. genoeg Trikers te vinden.Vandaar mijn roep om hulp! Gelukkig hebben we twee data gekozen. Hopelijk kan of zaterdag 23 juni toch alsnog door gaan.
De start is om 1100 uur bij het clubgebouw van BZO (Buurtvereniging Zeist Oost)
Prinses Irenelaan 71E, 3708 EB Zeist. De dag sluit bij de Pyramide van Austerlitz rond 1900 uur
Je kan me via 030 889 12 39 of 06 55 987 860 bereiken. Dat kan natuurlijk ook via de mail: carlayschaad@gmail.com
Ik hoop spoedig iets te mogen horen.
Hartelijke groet en alvast bedankt voor uw inzet.

Carla Schaad.

We hopen dat we die dag kunnen waarmaken voor deze mensen, de gehele dag is geregeld door sponsers, eten drinken enz.
Wij hopen op een veertig trikes om dit te organiseren
Hieronder het persbericht:

Contactpersoon:

Carla Schaad-Tunzi
Antonlaan 109
3701 VD Zeist
Tel.: +31(0)308 891 239
Mail: carlayschaad@gmail.com





Persbericht
Triketocht voor 35 visueel gehandicapten.
Zeist, 24 april 2012:


Wie:
Carla Schaad (zelf visueel gehandicapt) heeft in 2010 een motortocht georganiseerd vanuit Nieuwegein. Om haar heen kreeg zij steeds de vraag “Wanneer organiseer je weer een motortocht? Wij willen ook graag mee”. In 2011 heeft Carla nog een poging gewaagd een dergelijke tocht te organiseren. Maar de motorrijders werden overstelpt met aanvragen en hebben besloten er voorlopig een punt achter te zetten. In diezelfde periode kwam Carla in contact met de Trike Familie Club van Bob van Duist. En deze zegde meteen toe om in 2012 aan een te organiseren triketocht mee te willen werken.

Wat:
Triketocht Zeist 2012 (totaal verzorgd dank zij talloze sponsors).

Waar:
Zeist
Startpunt: Speeltuin en belangenvereniging B.Z.O.,
Prinses Irenelaan 71e,
3708 EB Zeist.
Finish: Pyramide van Austerlitz,
Zeisterweg 98,
Woudenberg

Wanneer:
Zaterdag 23 juni 2012.

Tijdschema:
10:30 u Aankomst (trein)deelnemers station Driebergen/Zeist.
10:30 u-11:00 u Transport (trein)deelnemers naar het startpunt door Hoek Vervoer.
11:00 u Aankomst alle deelnemers (30) en trikers bij het startpunt.
11:00 u-12:00 u Briefing van alle deelnemers onder het genot van een kop koffie of thee met gebak.
12:00 u-12:30 u Kennismaking deelnemers/trikers en startklaar maken.
12:30 u Startschot door bekende Nederlander.
12:30 u-14:00 u 1e deel van de tocht.
14:00 u-15:00 u Lunch op Sportpark De Engelberg te Leersum.
15:00 u-17:00 u 2e deel van de tocht.
17:00 u-eind Afscheid deelnemers onder het genot van een pannenkoek en een drankje met een muzikale verrassing.

Deelnemers:
De jongste deelnemer is 7 jaar; de oudste deelneemster is 82.
De deelnemers komen uit alle windstreken van ons land.

Wil je als Triker hier aan meewerken, laat het ons weten via info@trikers.nl

Groet Bob
Beter één trike op de weg, dan de lucht van tien.

Gebruikersavatar
Bob van Duist
Site Admin
Berichten: 200
Lid geworden op: ma okt 06, 2008 7:02 pm
Locatie: Anna Paulowna
Contacteer:

Bericht door Bob van Duist » vr mei 18, 2012 9:50 am

Zegt het voort!
Op zaterdag 23 juni organiseer ik (zelf ook blind) een eenmalige geheel gesponsorde Triketocht voor 35 blinden en slechtzienden vanuit Zeist.
Echter door een te kort aan Trikers dreigt dit evenement niet door te kunnen gaan!
U bent mijn laatste hoop! Wilt u me helpen?
Mail dan zo spoedig mogelijk naar:
carlayschaad@gmail.com bellen mag ook naar: 06 55 987 860
Hartelijke groet
Carla Yvonne Schaad
Beter één trike op de weg, dan de lucht van tien.

Gebruikersavatar
Bob van Duist
Site Admin
Berichten: 200
Lid geworden op: ma okt 06, 2008 7:02 pm
Locatie: Anna Paulowna
Contacteer:

Bericht door Bob van Duist » zo jun 17, 2012 2:48 pm

Help ons om deze dag geslaagd te maken voor de visueel gehandicapten, dit is een éénmalige actie, en we hebben nog een paar trikes nodig.

Geef je op via Carla of Bob.

We zijn hier een jaar geleden mee begonnen en de dag is bijna geheel verzorgd door sponsers. En Carla heeft echt haar best gedaan.

Zie ook http://triketochtzeist.jouwweb.nl/

Groet Bob.
Beter één trike op de weg, dan de lucht van tien.

Gebruikersavatar
Bob van Duist
Site Admin
Berichten: 200
Lid geworden op: ma okt 06, 2008 7:02 pm
Locatie: Anna Paulowna
Contacteer:

Bericht door Bob van Duist » di jun 19, 2012 10:30 am

Het aantal trikes voor de rit is rond, wie er nog meegaan zijn van harte welkom, we hebben het aantal gratis lunchpakketten bereikt en verzoeken deze mensen hun eigen eten en drinken te regelen.

Iedereen bedankt voor hun inzet en we hopen er een geslaagde van te maken voor de visueel gehandicapten.

Groet Carla en Bob.
Beter één trike op de weg, dan de lucht van tien.

Gebruikersavatar
Bob van Duist
Site Admin
Berichten: 200
Lid geworden op: ma okt 06, 2008 7:02 pm
Locatie: Anna Paulowna
Contacteer:

Bericht door Bob van Duist » vr jun 22, 2012 7:45 pm

Helaas hebben er twee trikers afgezegd om persoonlijke redenen, daarom zoeken wij nog twee trikes, mensen help ons anders moeten wij mensen teleurstellen.
Geef je a.u.b. op bij Carla of Bob.
Beter één trike op de weg, dan de lucht van tien.

Plaats reactie