Trike oproepen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bob van Duist
Site Admin
Berichten: 200
Lid geworden op: ma okt 06, 2008 7:02 pm
Locatie: Anna Paulowna
Contacteer:

Trike oproepen

Bericht door Bob van Duist » ma jun 25, 2012 1:39 pm

Wie gaat er mee een Haring happen in Amsterdam.

De bedoeling is om met ons Omaatje (87) een rondje Purmerend -> Amsterdam -> Purmerend te rijden.

De belangstelling is hartverwarmend en wij zijn alle meerijders nu al heel dankbaar. Oma is half blind en wil graag nog een keer achterop de motor en dan en stukje rijden.

En dan een haring te halen in Amsterdam. Dat doen we bij Marcel Gudde op het Christiaan Huygeplein. Deze stal is al jaren de beste haringstal van Noord Holland en ook favoriet van Oma.

We willen op 14 juli 2012 afspreken bij de McDonalds bij de Jaagweg in Purmerend om 11.00 uur. Daar vertrekken we na een kopje koffie om 12.00 uur naar Amsterdam.

We rijden via Den Ilp, Amsterdam Noord, IJtunnel, Katenburg, Mauritskade, Middenweg naar de haring. Iedereen krijg een route op de dag, Na het eten van een heerlijke haring. Gaan we terug naar Purmerend.

De rit is ongeveer 45 kilometer en zowel de koffie als de haring zijn voor onze rekening.

Er zijn al heel wat meerijders, maar hoe meer hoe liever.

Vast heel hartelijk bedankt,

Cees Baerts

Mobiel 06-48644219
Beter één trike op de weg, dan de lucht van tien.

Gebruikersavatar
Bob van Duist
Site Admin
Berichten: 200
Lid geworden op: ma okt 06, 2008 7:02 pm
Locatie: Anna Paulowna
Contacteer:

Oproep Zonnebloem

Bericht door Bob van Duist » ma jun 25, 2012 1:58 pm

De Zonnebloem wil dit jaar een weekend plannen op 22 en 23 September in Beesterzwaag, overnachten kan allemaal geregeld worden, laat even weten of hier belangstelling voor is.

Hille Wagenaar organiseerd dit hij is te bereiken op 06 527 322 35.

Groetjes Bob.
Beter één trike op de weg, dan de lucht van tien.

Gebruikersavatar
Bob van Duist
Site Admin
Berichten: 200
Lid geworden op: ma okt 06, 2008 7:02 pm
Locatie: Anna Paulowna
Contacteer:

Familiedag Europa Kinderhulp

Bericht door Bob van Duist » ma jun 25, 2012 6:57 pm

Deze mail kregen wij binnen. Reactie aan Joke Smit of via het forum.

Ik heb uw emailadres van Jack Kruijer gekregen.
Hij organiseerde tijdens de familiedag van Europa Kinderhulp in Stompetoren het onderdeel "ritje op de motor/zijspan" voor de kinderen. De Trikers Familie club heeft hieraan twee/drie jaar geleden haar medewerking gegeven. Nog steeds praten onze jongens over de trikes!
Jack is met de organisatie hiervan gestopt; ook al omdat hij zelf geen motor meer heeft.

Ik richt mij dus tot u met het verzoek om binnen de Trikers familie club te informeren of men er plezier in zou hebben om op woensdag 25 juli a.s. van 10.30 tot 14.00 uur dit onderdeel voor de kinderen uit te voeren.

Ik hoor graag van u of dit mogelijk zou zijn.

Met vriendelijke groet,
Joke Smit, coordinator Familiedag Europa Kinderhulp
06-29537739
Beter één trike op de weg, dan de lucht van tien.

Gebruikersavatar
Bob van Duist
Site Admin
Berichten: 200
Lid geworden op: ma okt 06, 2008 7:02 pm
Locatie: Anna Paulowna
Contacteer:

Re: Trike oproepen

Bericht door Bob van Duist » di nov 26, 2013 1:03 pm

Er is een verzoek binnen gekomen of er iemand zaterdag 30-11-2013 met de trike bij wilt zijn bij een Sinterklaas evenement in Schagen. Het is rond het middag uur.
Wie er wilt laat mij dat dan even weten.

Groet Bob.
Beter één trike op de weg, dan de lucht van tien.

Plaats reactie