Wie o wie heeft er nog meer ervaring met scheurende lassen van een Rewaco trike ??
Die van mij is nu 3 jaar oud en verschillende lassen zijn nu al gescheurd (en weer gelast natuurlijk).
Lijkt me wel handig om te weten voordat ik met m'n bipsje op straat kom te zitten.
Paul
Reacties kunnen ook per e-mail mocht je geen permissies hebben om hier een reactie te geven.
Rewaco las kwaliteit
Ik heb er geen ervaring mee ( gelukkig )
Wat heb je voor een type trike ? en waar zitten zitten deze scheuren ?
Heb je al eens contact opgenomen met Rewaco ? En als het frame scheurt in de lasnaden is het een fabrieksfout , die door de dealer/fabrikant op een goede manier moet worden opgelost , ook als de twee jaar garantie voorbij zijn .
Gr Ron .
Wat heb je voor een type trike ? en waar zitten zitten deze scheuren ?
Heb je al eens contact opgenomen met Rewaco ? En als het frame scheurt in de lasnaden is het een fabrieksfout , die door de dealer/fabrikant op een goede manier moet worden opgelost , ook als de twee jaar garantie voorbij zijn .
Gr Ron .
Ron,
ik ben bang dat ik gewoon niet mazzel ben met trikes.
Dit is m'n tweede HS-6 dus er is al een beetje voor geschiedenis.
Bij de eerste had ik na 1000 KM de moter kapot, gaten in de zuigers !
5 x benzine pomp vervangen.
Bij 14000 km de voorwiellager kapot.
Plus nog wat andere kleine dingetjes.
Bij deze heb ik de volgende pleziertjes gehad.
Na 20,000 KM de achterbanden al glad.
Heb inmiddels de 5e hoofdrem cylinder erop.
Na 21,000 km de achterwiel lagers kapot
23000 km rem bekrachtiger kapot.
26300 km versnellingsbak kapot.
27800 startmoter kapot.
29350 olie keering op nieuwe versnellingsbak lek, sorry, is nu buiten de garantie !!!
31000 schakelproblemen want het spul begint spontaan af te breken.
Verschillende reparaties heb ik zelf moeten uitvoeren.
Zoals je kan begrijpen is het vertrouwen in Rewaco en de bijbehorende organisatie ietwat gedaalt.
Vandaar de vraag of nog iemand anders de problemen herkent.
ik ben bang dat ik gewoon niet mazzel ben met trikes.
Dit is m'n tweede HS-6 dus er is al een beetje voor geschiedenis.
Bij de eerste had ik na 1000 KM de moter kapot, gaten in de zuigers !
5 x benzine pomp vervangen.
Bij 14000 km de voorwiellager kapot.
Plus nog wat andere kleine dingetjes.
Bij deze heb ik de volgende pleziertjes gehad.
Na 20,000 KM de achterbanden al glad.
Heb inmiddels de 5e hoofdrem cylinder erop.
Na 21,000 km de achterwiel lagers kapot
23000 km rem bekrachtiger kapot.
26300 km versnellingsbak kapot.
27800 startmoter kapot.
29350 olie keering op nieuwe versnellingsbak lek, sorry, is nu buiten de garantie !!!
31000 schakelproblemen want het spul begint spontaan af te breken.
Verschillende reparaties heb ik zelf moeten uitvoeren.
Zoals je kan begrijpen is het vertrouwen in Rewaco en de bijbehorende organisatie ietwat gedaalt.
Vandaar de vraag of nog iemand anders de problemen herkent.
- limbotriker
- Berichten: 1215
- Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:41 am
- Locatie: Voerendaal
-
- Berichten: 72
- Lid geworden op: di okt 07, 2008 5:59 pm
moed niet laten zakken Paul , er zijn nog een paar andere merken
zit vast wel eentje voor jou bij, je moet misschien wel een beetje moed hebben om iets anders te proberen,
Misschien probeert Rewaco op deze manier ook een lowrider te fabriceren.
Op deze manier zijn ze toch op de verkeerde weg .
Nopper
zit vast wel eentje voor jou bij, je moet misschien wel een beetje moed hebben om iets anders te proberen,
Misschien probeert Rewaco op deze manier ook een lowrider te fabriceren.
Op deze manier zijn ze toch op de verkeerde weg .
Nopper